Boşanma sürecinde olanlar İstanbul avukat arama işlemleri ile uğraşmadan firmamıza başvurduğu takdirde kendilerine bu süreçle ilgili olarak hem hukuki danışmanlık hizmeti verilmekte hem de dava sürecinde mahkemede temsil sağlanmaktadır. Boşanma sürecinde mal paylaşımının yapılması ve çocukların velayeti ile ilgili konular taraflar arasında zaman zaman sert tartışmalara dönüşebildiğinden tarafların hukuki yeterliliği olan kişiler tarafından temsil edilmesi süreci nezaket sınırları içinde tamamlamaya yardımcı olacaktır. Boşanma sürecinin bir başka tartışmalı konusu ise nafaka belirlenmesidir. Tarafları zora sokmayacak uygun bir bedelin belirlenmesi için delil toplama ve değerlendirme aşamasında vereceğimiz hukuki destek hakkaniyete uygun bir şekilde davanın sonuçlanmasını sağlayacaktır.

Tazminat Talepleri İçin İstanbul Avukat Arama

Hukuki sınırlar çerçevesinde yaşanılan durumların karşılığı olarak tazminat talebinde bulunulması gereken durumlarda İstanbul avukat arama zorluğu ile uğraşmadan doğrudan firmamıza başvurabilir ve sürecin takip edilmesini talep edebilirsiniz. Tazminat hukukunu ilgilendiren bir konuda hukuki bir problem ile karşı karşıya iseniz seçeceğiniz danışman firmanın ya da avukatın dikkatli bir şekilde sorumluluğunun gereklerini yerine getirmesi zorunludur. Uğranılan zarar ölçüsünde tazminat miktarı belirlendiğinden davaya konu hususu aydınlatacak delillerin gerçeği yansıtacak bir şekilde mahkemeye sunulması tarafların haklarının belirlenmesi açısından önemlidir.

Ceza Davaları İçin İstanbul Avukat Arama

İstanbul avukat arama ihtiyacınız bir ceza davasından kaynaklanıyorsa firmamızın desteğinden yararlanmanız mümkündür. Ceza Hukuku alanında deneyim ve “lığı olan avukatlar işlenen suçun aydınlatılmasında ve delillerin değerlendirilmesinde mahkeme üyelerini aydınlatıcı bir rol üstlenmektedir. Ceza Hukuku suçun niteliğine göre oldukça uzun ve ağır ceza süreleri ile karşılaşılan bir alandır. Bu şekilde suç işleyenin tespitinin hatalı yapılması nedeniyle verilecek bir cezaya uğramamak için hukuki danışmanlık alınması yararlı olacaktır.