Geçmişten günümüze kadar aile kavramı oldukça önemli müessese olarak yer almaktadır. Kişiler belirli yaşlarda evlenir ve çocukları ile birlikte aile ortamına kavuşmaktadır. Ancak aile arasında meydana gelen çeşitli sebeplerden dolayı anlaşmazlıklar ortaya çıkmaktadır. Söz konusu olan olumsuz durumların giderilmesi ve düzlüğe çıkarılması için resmi kurumlar tarafınca medeni hukuk aile hukuku oluşturulmuştur. Çeşitli konular için kurulmuş medeni hukukunda, aile hukuku yer almaktadır. Söz konusu olan aile hukuku içinde de, nişan evlilik, boşanma süreçleri, velayet, nafaka işlemi ve kadın, çocuk hakları gibi incelemeler yer almaktadır. Deneyimli avukatlar ile sunulan hizmetlerde, dava süreci ve sonrasında olumlu sonuçlar alınabilmektedir.

Boşanma Davaları İçin Sunulan Medeni Hukuk Aile Hukuku Hizmeti

Akla gelebilecek olan her türlü konular için sunulmakta olan medeni hukuk aile hukuku hizmeti ile aile bireyleri arasında oluşan sorunlar için çözümler aktarılmaktadır. Mal paylaşımı, konut işlemleri ve boşanma süreçlerinin yer aldığı aile hukuku kapsamında, eşler arasında açılmış olan boşanma davaları için iyi bir avukata ihtiyaç duyulmaktadır. Haklı olan tarafın en iyi şekilde savunulması ve davanın kazanılması için farklı yöntemler kullanmakta olan avukatlar, müvekkillerine mahkeme öncesi ve sonrası yapacakları işlemler hakkında da bilgiler vermektedir. Aynı zamanda kadın ve çocuk hakları kapsamında da sunulan aile hukuku işlemi, medeni hukuk süreci içerisinde yer almaktadır.

Deneyimli Avukatlar İle Sunulan Medeni Hukuk Aile Hukuku Hizmeti

Medeni hukuk aile hukuku kapsamı içerisinde yer alan davalar için verilmekte olan avukatlık hizmetlerinde, danışma ayrıcalıkları da yer almaktadır. Avukat danışma hizmetlerinde, kişilerin dava süreçleri ve dava koşullarında neler yapmaları gerektiği detaylı şekilde aktarılmakta ve olumlu sonular alınması için planlar yapılmaktadır.

Medeni Hukuk Alanında Verdiğimiz Hizmetler

• Menkul ve Gayrimenkul davalarında,
  • Borçlar hukukuna giren uyuşmazlıklarda,
  • Kira alacak, tahliye ve tespit davalarında,
  • Anlaşmalı ve/veya Çekişmeli Boşanma davalarında,
  • Hukuki uyuşmazlık, Haksız fillerden kaynaklanan davalarda,
  • Tazminat davalarında,
  • Velayet davalarında,
  • Nafaka alacaklarında,
  • Babalık davasında,
  • Evliliğin Butlanı / İptali davalarında,
  • Mal Rejiminin Tasfiyesi ile Alacak davalarında ve Medeni kanunun kapsamındaki uyuşmazlıklarda hizmet sunmaktadır.